Το Βιολογικό Σουσάμι στην διατροφή μας…

Το Βιολογικό Σουσάμι στην διατροφή μας...
Το Βιολογικό Σουσάμι στην διατροφή μας…

Η δύναμη του σουσαμιού χρονολογείται πριν από χιλιάδες χρόνια όταν χρησιμοποιήθηκε από τους Αιγύπτιους ως φάρμακο. Οι γυναίκες της αρχαίας Βαβυλώνας όμως ανέμειξαν μέλι με σουσάμι για να παρατείνουν τη νεότητα και την ομορφιά. Το υγιές δέρμα είναι μόνο ένα από τα πολλά οφέλη του.

1. ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΑΣ

Στη Βαβυλώνα το χρησιμοποιούσαν σε μορφή λαδιού για να παρατείνουν την ομορφιά. Ο ίδιος ο σπόρος όμως αποτελείται από σύνθετες Βιταμίνες Β. Σημαντικές βιταμίνες για πολλά μέρη του σώματός μας, συμπεριλαμβανομένων των μαλλιών, του δέρματος και των ματιών. Αυτές οι βιταμίνες Β περιλαμβάνουν θειαμίνη, νιασίνη, φολικό οξύ, πυριδοξίνη και ριβοφλαβίνη.

2. ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΟΡΥΚΤΑ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

Το σουσάμι είναι σπόρος πλούσιος στα βασικά μέταλλα του χαλκού, του μαγνησίου και του ασβεστίου. Είναι σημαντικό ότι το σώμα μας παίρνει μια κανονική δόση αυτών των ορυκτών δεδομένου ότι φέρνουν πολλά οφέλη για την υγεία.  Ο χαλκός είναι καλός για τους πάσχοντες από ρευματοειδή αρθρίτιδα, ενώ το μαγνήσιο είναι καλό για να βοηθάει τα άτομα με αναπνευστικά προβλήματα .

3. ΚΑΛΗ ΠΗΓΗ ΠΡΩΤΕΪΝΩΝ ΚΑΙ ΙΝΩΝ

Μπορεί να είναι σπόροι μικροσκοπικοί στο μέγεθος, αλλά είναι μεγάλοι όταν πρόκειται για την παροχή του σώματός μας με πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Αυτή η πρωτεΐνη θα βοηθήσει στη διατήρηση και ανάπτυξη μυών, ενώ η ίνα από σουσάμι βοηθά στην υποστήριξη ενός υγιούς πεπτικού συστήματος.

4. ΙΣΧΥΡΑ ΟΣΤΑ

Το βιολογικό σουσάμι είναι μια μεγάλη πηγή ασβεστίου και ψευδαργύρου. Μέταλλα τα οποία παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διατήρηση ισχυρών και υγιεινών οστών. Η κατανάλωση σουσαμιού σε τακτική βάση μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, καθιστώντας το σουσάμι δημοφιλές μέρος της διατροφής των ηλικιωμένων ατόμων.

ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΟΥΣΑΜΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αρχίσετε να απολαμβάνετε το σουσάμι στη διατροφή σας, αλλά ίσως το πιο δημοφιλές είναι να το πασπαλίζετε απλά πάνω από τα αγαπημένα σας γεύματα. Πασπαλίστε το πάνω από μια σαλάτα και απολαύστε την γεύση ξηρού καρπού που δίνει.