6 οφέλη των αμυγδάλων για την υγεία μας

6 οφέλη των αμυγδάλων για την υγεία μας
6 οφέλη των αμυγδάλων για την υγεία μας

Τα αμύγδαλα είναι από τους πιο δημοφιλής καρπούς του κόσμου. Είναι εξαιρετικά θρεπτικά και πλούσια σε υγιή λίπη, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μέταλλα.

1.Τα αμύγδαλα παράγουν ένα τεράστιο ποσό θρεπτικών ουσιών.

Μια μερίδα (28 γραμμάρια) αμύγδαλα περιέχει:
-Ίνες: 3,5 γραμμάρια.
-Πρωτεΐνη: 6 γραμμάρια.
-Λίπος: 14 γραμμάρια (εκ των οποίων 9 είναι μονοακόρεστα).
-Βιταμίνη E.
-Μαγγάνιο.
-Μαγνήσιο.
-Περιέχουν επίσης αξιοπρεπή ποσότητα χαλκού, βιταμίνης Β2 (ριβοφλαβίνη) και φωσφόρου.
Όλα αυτά προέρχονται από μια μικρή χούφτα, η οποία παρέχει μόνο 161 θερμίδες και 2,5 γραμμάρια αφομοιώσιμων υδατανθράκων.

2.Τα αμύγδαλα είναι μια φανταστική πηγή αντιοξειδωτικών.
Τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στην προστασία από το οξειδωτικό στρες, το οποίο μπορεί να βλάψει μόρια στα κύτταρα σας και να συμβάλλει στη φλεγμονή, τη γήρανση και τις ασθένειες όπως ο καρκίνος.
Τα ισχυρά αντιοξειδωτικά στα αμύγδαλα συγκεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό στη καφέ φλούδα τους.

3.Τα αμύγδαλα είναι υψηλά στη βιταμίνη Ε.
Η βιταμίνη Ε είναι μια οικογένεια λιποδιαλυτών αντιοξειδωτικών. Αυτά τα αντιοξειδωτικά τείνουν να συσσωρεύονται σε κυτταρικές μεμβράνες στο σώμα σας, προστατεύοντας τα κύτταρα σας από οξειδωτική βλάβη. Αρκετές μελέτες έχουν συνδέσει την υψηλότερη πρόσληψη βιταμίνης Ε με χαμηλότερα ποσοστά καρδιακών παθήσεων, καρκίνου και νόσου Alzheimer.

4.Τα αμύγδαλα μπορούν να βοηθήσουν με τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα.
Είναι χαμηλά σε υδατάνθρακες αλλά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υγιή λίπη, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Αυτό τα καθιστά ιδανική επιλογή για άτομα με διαβήτη. Ένα άλλο πλεονέκτημα των αμυγδάλων είναι η εξαιρετικά υψηλή τους ποσότητα μαγνησίου. Το μαγνήσιο είναι ένα μέταλλο που συμμετέχει σε περισσότερες από 300 σωματικές διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου του σακχάρου.

5.Τα αμύγδαλα μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης.
Τα υψηλά επίπεδα λιποπρωτεϊνών LDL στο αίμα σας – επίσης γνωστό ως «κακή» χοληστερόλη – είναι ένας πολύ γνωστός παράγοντας κινδύνου για καρδιακές παθήσεις. Η διατροφή σας μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις στα επίπεδα της LDL. Μερικές μελέτες προτείνουν αμύγδαλα για την αποτελεσματική μείωση της LDL.

6.Η κατανάλωση αμυγδάλων μειώνει την πείνα, μειώνοντας την συνολική πρόσληψη θερμίδων.
Τα αμύγδαλα είναι χαμηλά σε υδατάνθρακες και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.
Τόσο η πρωτεΐνη όσο και οι ίνες είναι γνωστό ότι αυξάνουν τα συναισθήματα πληρότητας. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερες θερμίδες.