Πιτάκια με γλυκοπατάτα και κολοκυθάκια

Πιτάκια με γλυκοπατάτα και κολοκυθάκια
Πιτάκια με γλυκοπατάτα και κολοκυθάκια στο φούρνο

Για 9 νόστιμα και ελαφριά πιτάκια λαχανικών !

Υλικά:
– 2 φλιτζάνια τριμμένη βιολογική γλυκοπατάτα (περίπου 2 μικρές ή 1 μεγάλη)
– 2 φλιτζάνια τριμμένο βιολογικό κολοκύθι (περίπου 2 μεσαίου μεγέθους ή 1 μεγάλο)
– 1 βιολογικό αυγό
– 1/4 φλιτζάνι λάδι καρύδας + 1 κουταλάκι του γλυκού για το λάδωμα της λαδόκολλας
– 2 κουταλάκια του γλυκού αλεύρι ρυζιού (ή οποιοδήποτε αλεύρι χωρίς γλουτένη)
– 1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
– 1/2 κουταλάκι του γλυκού πιπέρι
– Φρέσκο βασιλικό για το γαρνίρισμα

Εκτέλεση:
Προθερμάνετε τον φούρνο σας στους 190-200°C
Λιώστε το λάδι καρύδας και με μία χαρτοπετσετα αλλείψτε μία λαδόκολλα και αφήστε στην ακρη.
Σε ένα μεγάλο μπολ χτυπήστε το αυγό και το λάδι καρύδας, μαζί με ένα πιρούνι.Προσθέστε το αλάτι, το πιπέρι και το αλεύρι.
Τρίψτε τη γλυκοπατάτα και τα κολοκυθάκια σας σε ένα μεγάλο μπολ. Πιέστε τα λαχανικά σας για να αφαιρέσετε λίγα απο τα υγρά τους, αλλά όχι όλα. Τοποθετήστε τα τριμμένα λαχανικά σας στο μίγμα του αυγού σας και αναμείξτε.
Πλάστε τα πιτάκια στο χέρι και τοποθετήστε τα στο ταψί και ισιώστε τα.
Βάλτε τα στο φούρνο και αφήστε για 10 λεπτά. Μετά από 10 λεπτά, χαμηλώστε τη θερμοκρασία στους 180°C ψήστε για 15 λεπτά ακόμα. Γυρίστε τα πιτάκια και ξαναψήστε για άλλα 15 λεπτά, μέχρι να ροδίσουν. Βγάλτε και γαρνίρετε με φρέσκο ​​βασιλικό.

infoIcon-2Η γλυκοπατάτες είναι πλούσιες σε βιταμίνη Α, Β5, Β6, θιαμίνη, νιασίνη, ριβοφλαβίνη και καροτενοειδή.Δεν έχουν λιπαρά, έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, λιγότερες θερμίδες από τις λευκές, αλλά περιέχουν μεγαλύτερη ποσότητα σακχάρων.Είναι πηγή βιταμίνης Α, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό με αντιγηραντικά οφέλη και δρα προληπτικά έναντι της εμφάνισης καρκίνου και διατηρεί την καλή όραση των ματιών.Εξαιρετική πηγή μαγγανίου, βιταμίνης C και μαγνησίου.