8 τρόφιμα που επιβραδύνουν την γήρανση

8 τρόφιμα που επιβραδύνουν την γήρανση
8 τρόφιμα που επιβραδύνουν την γήρανση.
Αυτά τα νόστιμα και θρεπτικά τρόφιμα θα βοηθήσουν στην επιβράδυνση των επιδράσεων της γήρανσης σε κάθε μέρος του σώματός σας. Aπό το δέρμα σας μέχρι τον εγκέφαλο, την καρδιά και τις αρθρώσεις σας. Ποιες είναι οι κορυφαίες τροφές κατά της γήρανσης και τι ακριβώς κάνουν για να κρατήσουν το σώμα σας υγιές ?
1. Μύρτίλλα
Τα μύρτιλλα έχει αποδειχθεί ότι καθυστερούν τη γήρανση και προωθούν τη μακροζωία. Προστατεύουν περιοχές που σχετίζονται με τη μνήμη στον εγκέφαλο από την οξειδωτική βλάβη και επιβραδύνουν την ηλικιακή βλάβη στα εγκεφαλικά κύτταρα. Είναι πλούσια σε ανθοκυανίνες, μια ένωση που πιστώνεται για τα αντιγηραντικά της αποτελέσματα, περιορίζοντας την κυτταρική βλάβη που προκαλείται από τις ελεύθερες ρίζες, αποτρέποντας έτσι μια μεγάλη ποικιλία παθήσεων.
2. Μαύρη σοκολάτα
Η προσθήκη μέτριων ποσοτήτων μαύρης σοκολάτας εκτός από μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή μπορεί να προσφέρει οφέλη κατά της γήρανσης. Η μαύρη σοκολάτα είναι υψηλή σε θερμίδες. Καταναλώνοντας ένα μικρό κομμάτι σοκολάτας με το υψηλό ποσοστό κακάο (70-90%) είναι αρκετό για να επιβραδύνει τις επιπτώσεις της γήρανσης.
3. Ξηροί καρποί
Η κατανάλωση καρπών με κέλυφος ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής μπορεί να προσθέσει χρόνια στη ζωή σας. Bοηθώντας στην πρόληψη χρόνιων ασθενειών, όπως ο καρκίνος, οι καρδιαγγειακές παθήσεις και η γνωσιακή παρακμή. Τα καρύδια περιέχουν τόσο μονοακόρεστα όσο και πολυακόρεστα λίπη. Και οι δύο αυτές ενώσεις έχουν συσχετιστεί με τον μειωμένο κίνδυνο καρδιακής νόσου και διαβήτη τύπου 2. Επειδή όλοι οι αγγειακοί παράγοντες σχετίζονται με τη γνωστική λειτουργία, τα καρύδια μπορεί να έχουν τη δυνατότητα να επιβραδύνουν τη γνωστική κάμψη στους ηλικιωμένους.
4. Σύκα
Τα σύκα είναι πλούσια σε φλαβονοειδή και πολυφαινόλες. Ενώσεις με ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες που βοηθούν στην πρόληψη διάφορων ιατρικών καταστάσεων που σχετίζονται με το οξειδωτικό στρες, όπως είναι τα ηπατικά και τα νευροεκφυλιστικά θέματα.
5. Σολομός
Ο σολομός έχει υψηλές ποσότητες ασταξανθίνης, ένα σούπερ αντιοξειδωτικό και καροτενοειδές γνωστό για τα μοναδικά οφέλη κατά της γήρανσης. Η ασταξανθίνη παράγεται από φύκη, βακτήρια και μύκητες και συγκεντρώνεται υψηλότερα στην τροφική αλυσίδα καθώς αυτοί οι πρωτογενείς παραγωγοί καταναλώνονται για φαγητό. Βιολογική σκόνη Μάκα
6. Maca
Η ορμονική παρακμή είναι ένας κοινός βιοδείκτης γήρανσης. Η μάκα εξισορροπεί και ομαλοποιεί τις στεροειδείς ορμόνες, τα οιστρογόνα, την προγεστερόνη και την τεστοστερόνη. Στη Νότια Αμερική, η ρίζα maca χρησιμοποιείται ακόμη και για τη βελτίωση της σεξουαλικής δυσλειτουργίας, την πρόληψη της οστεοπόρωσης, την ενίσχυση της γονιμότητας και την ανακούφιση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης.
7. Αβοκάντο
Το αβοκάντο έχει βρεθεί στο προσκήνιο πρόσφατα ως σούπερ-τροφή, που περιέχει φυτοχημικά και σημαντικά απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να αποτρέψει τις αρνητικές επιπτώσεις της γήρανσης. Τα αβοκάντο περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά, τα οποία είναι βασικές ενώσεις για να διατηρούν τις αρτηρίες σας υγιείς.
8. Κουρκουμάς
Ο κουρκουμάς έχει αντιγηραντικές και λειαντικές ιδιότητες και έχει χρησιμοποιηθεί σε συνθέσεις καλλυντικών εδώ και αιώνες. Σύμφωνα με εκτεταμένες έρευνες, η ουσία κουρκουμίνη μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση των αρθρώσεων, του εγκεφάλου και άλλων νευροεκφυλιστικών παθήσεων. Τα οφέλη από τα αντιγηραντικά τρόφιμα περιλαμβάνουν την καρδιαγγειακή υγεία, την καλύτερη όραση, την αυξημένη γνωστική λειτουργία, την υγιή λειτουργία του εντέρου και την προστασία του δέρματος.