Menu

Τρόποι πληρωμής

  • Πληρωμή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα

    Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται όλες τις χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες Visa και Mastercard. Οι συναλλαγές σας γίνονται μέσω ανακατεύθυνσης (redirect) σε ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς το οποίο προστατεύεται με τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφαλείας (κρυπτογράφηση SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση Verified-by-Visa και MasterCard Secure Code) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες επιχειρήσεις του κόσμου.
    Απλά επιλέξτε «Πληρωμή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα» και θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα της Τράπεζας Πειραιώς.Με την ολοκλήρωση της πληρωμής θα επιστρέψετε αυτόματα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα όπου θα επιβεβαιώνεται η επιτυχής πληρωμή.Για οποιαδήποτε απορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

  • Αντικαταβολή

    Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας κατά την παραλαβή.Στην περίπτωση που η παραγγελία σας αποστέλεται με καποια εταιρεία διανομής (courier-ELTA), υπάρχει κόστος αντικαταβολής που καθορίζεται από την εταιρεία που επιλέξατε.Το κόστος αυτό μπορείτε να το δείτε πατώντας εδώ, καθώς και πριν την αποστολη της παραγγελίας σας στην σελίδα «Ταμείο».

  • Paypal

    Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον καταθετικό ή πιστωτικό λογαριασμό σας του Paypal. Απλα επιλέξτε πληρωμή με paypal κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη ασφαλή σελίδα όπου θα πραγματοποιησετε την συναλλαγή.

  • Κατάθεση σε λογαριασμό

    Μπορείτε να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας σας σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς.Σε περίπτωση κατάθεσης, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε σαν αιτιολογία πληρωμής τον αριθμό παραγγελίας σας και επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106131507 ή αποστείλετε με email το αποδεικτικό της κατάθεσης σας στο info@bioarismari.gr προκειμένου να εξυπηρετηθείτε ταχύτερα.
    Για να δείτε τα στοιχεία των τραπεζικών μας λογαριασμών πατήστε στο αντίστοιχο κουμπι παρακάτω.

  •  Επιστροφές Προιόντων

    Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραλάβατε λανθασμένα προϊόντα σε σχέση με αυτά της παραγγελίας σας ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη-τιμολόγηση-αποστολή της παραγγελίας σας) καθώς και στις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν.Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν μπορεί να υπερβεί τίς δέκα (10) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
    Τα προς επιστροφή προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς και θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, με τη συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
    Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το κατάστημα.